Tävling!

Igår tävlade jag och Specs i rallylydnad för första gången! :) Allt gick superbra! Bara jag som var apnervös så jag fick göra om en station. Specs skötte sig jättebra! Han tyckte det va lite konstigt att komma in i lokalen och se massa människor som stod och skulle titta på oss ;) Men det gick kanonbra och jag är så nöjd! Världens bästa vovve ♥

Här kommer lite bilder som Sofia på Malins hundtjänst har tagit!


Full fokus! :D





Ursäkta att jag ser ut som en korv med sämst hållning och dyster min, men jag var verkligen jättenervös och jag tror jag höll andan hela tävlingen :P

Kommentarer
Postat av: Laila

Åhh vad ni är bäst!



Ser såå bra ut....ut på lydnadsplanen nu också och kör för ett LP1. Gåå på kurs hos malin för klass 1.....sen har ni det klart!

2011-01-23 @ 13:03:16
Postat av: Jossa

Jag skulle ju ha kommit o tittat på detta ju, men de glömde jag bort :O Ni var säkert kanonduktiga ni två :D kram!

2011-01-23 @ 13:10:46
URL: http://vovvarnaimittliv.blogg.se/
Postat av: irene

Ser så bra ut.Duktiga ni är !!

2011-01-23 @ 15:05:44
Postat av: Frida

grattis än en gång Sofie och Specs :D

2011-01-24 @ 00:21:36
URL: http://fridic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0