Nyår med världens coolaste voff!

Jag var aldrig nervös inför nyår med Specs egentligen, men tanken finns ju alltid där om det skulle bli så att han skulle bli rädd för smällarna. Men det gick hur bra som helst!

Vi var ute med honom vid halv ett då det lugnat sig mycket med alla raketer. Men när vi gick så är det några som smäller av en hel drös med massa raketer och smällare. Men det underbara är att Specs inte ens lyfter blicken liksom. Han stod och luktade i snön som om inget hände runt honom alls. UNDERBART!


Världens coolaste ♥




Specs skrattar faran rakt upp i ansiktet!

Kommentarer
Postat av: Laila

Skönt med coola hundar! Tråålla sov hela nyår....som vanligt! Nu har jag kommit i gång med bloggen igen!

2011-01-01 @ 19:55:48
URL: http://freewebs.com/lintraal
Postat av: Irene

Skönt med en hund som inte är rädd !!Så mycke enklare då.Men lider med alla andra Hundar som är livrädda,för tyvärr är nog detta nått vi aldrig kommer i från helt,jag är själv en av bovarna i raketsmällning,men tycker att alla åtminstonde kunde nöja sej o smälla vid tolvslaget så blev ju inte plågan så lång för dom stackars djuren.kram

2011-01-02 @ 17:51:16
Postat av: Alma

Det är stabila killar vi har :D

2011-01-03 @ 21:02:43
URL: http://juliusmatte.blogg.se/
Postat av: Jossa

Halloj du :) Har ännu inte pratat med Novas husse, men tänkte sticka in huvudet på hans jobb nästa vecka och se. Men utöver de tänkte jag fråga en annan grej. Jag älskar film o tkr de är mysigt o sitta o fixa kanske någon god mat till, chips o sånt o sen bara slöa till lite. Lust o ha en filmkväll någon gång? Du o jag är ju alltid så aktiva annars när vi ses, tänkte att vi kunde slöa någon gång också, haha :D Du får givetvis ta med Specsen hit om du vill då :) Vi hörs! Kramkram

2011-01-04 @ 20:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0