Godissök och dålig mage!

Ja, Specsarn har varit dålig i magen för ett par dagar sen :( Han fick mörgben av A-L när vi åkte ifrån Gbg, och det slukade han så fort han bara orkade och då blev han dålig i magen någon dag senare. Men det gick över efter ett dygn med fasta och efter det ris och fiskbullar! Nu är magen kalas igen och vi kan börja träna lite då och då eftersom han kan äta godis igen :)


Igår gick vi på en supermysig prommis! Vi var ute i ca 60 min och solen sken och det var verkligen vår i luften! Specs fick vara lös största delen, men en gång fick jag bli en dum matte och bli arg! Men så går det när Specsarn slår dövörat till och står och nöslickar på en äcklig kissfläck. Uäk.

Idag har husse, jag och Specs varit i skogen och gjort godissök! Eller ja, Specs har letat godis ;) Han sökte på ordentligt! Jag vet inte om han blev trött eller nåt, men han la av efter en stund. Men han jobbade på riktigt bra under tiden han sökte! :D

Jag har precis tränat lite, alltså mig själv. Det är inte lätt med en gosig liten guldgosse som vill busa och gosa när matte ligger på golvet och gör konstiga lekinviter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0