Prommisar prommisar!

Vi har kommit igång igen ordentligt nu med våra promenader! Igår var vi ute i ca 80 min och jag va självklart tvungen att fota min lilla snygging! Gör man sig så bra på bild får man skylla sig själv ;)


Stora killen nu! Han älskar att hoppa upp på stenar, så då får man passa på att ta kort :D


Sååå fin är han! Även med snusläpp :P

Igår när vi gick så såg specs något i skogen igen, jag stod och letade efter något men jag såg inget! Så jag lät Specs titta tills han börjar gå mot något i den här stilen "jag tar den!" Då fick jag göra en inkallning och han stannade men kom inte, då såg jag vad han såg! Det satt en ekorre på marken! Jag fick värsta senariot framför mig, specs springer fram till ekorren som sen river han i ögonen eller något, Usch, hemska tanke!
Men pojken kom till mig efter en liten diskret hostning från min sida ;)

Bästaste gulligull!

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Ja min Sigge var både söt och bäst ;)

Blir så sugen på att skaffa en liten goldenvalp när jag kikar in i din blogg ibland och ser så fina bilder på fina Spec..! Men det får nog vänta ett tag tyvärr. :P

2010-10-31 @ 22:07:12
URL: http://sofiayngstrom.blogg.se/
Postat av: Jossa

Men du, jag fick en liten ide :) Vi kanske kan ta en helg och träffas vid hacklehems så vovvarna får springa av sig lite, sen kanske vi kan ta en liten promenad genom stan o så, en lördag typ? Lite miljöträning för Novabus. Det har hon inte fått så mycket av så de kan ju alltid va bra o göra lite, om du vill följa med. Du har säkert massa bra tips o grejer som man kan gå med vovvarna så man kan träna lite? :)



kramkram

2010-11-01 @ 21:03:14
URL: http://vovvarnaimittliv.blogg.se/
Postat av: petra

Men alltså han är väl för go ändå, finaste vovven :)

2010-11-18 @ 22:52:44
URL: http://mylifeaspetra.blogg.se/
Postat av: Jossa

Halloj :) Hoppas allt är bra med dig och busen! Satt och tänkte lite smått för mig själv.. Har du några planer den 11 december? De är en lördag :) Tänkte passa Nov den helgen (antagligen) och tänkte om du och Specs ville komma till Björneborg en sväng på lördagen. Jag hämtar och skjutsar givetvis hem er! :) Planen är då att vi låter hundarna leka av sig på fotbollsplan som jag bor nästan precis vid, sen kan vi ta en lång härlig promenad. Finns en slinga som är ungefär på 1 mil. Men annars finns de ju givetvis kortare :) Sen kanske vi kan ta lite fika hemma hos mig. Du kan ju tänka på saken och höra av dig :D



Kramkram!

2010-11-24 @ 19:33:21
URL: http://V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0