Sista dagen på gamla livet!

Jajjemän, idag är det sista dagen då jag äter mat utan att veta hur många kalorier jag får i mig! Jag kan säga att jag LÄNGTAR till i morgon när jag ska börja :) Jag mailade till dom om min inlogging, för jag kunde inte logga in, men då fick jag ett super trevligt svar där de sa att jag inte kunde logga in förrän den dagen jag skulle börja, och så önskade de mig lycka till och sådär. Trevligt! :D

I fredags gick jag och Sofia en suuuperlångis! Hon kom hit vid tio så åt vi lite frukost och sen begav vi oss iväg! Vi gick till Picasso och tillbaka, vi gick 11.10 och var hemma 15.00! Vi gick inte fort och vi stannade där och fikade, mysigt var det! Gos-fia är så bra! <3
Väl ute vid picasso åt vi mjukglass och bara pratade och nästan blåste bort! Specs var sååå himla duktig när vi gick, det märktes inte ens att han var med! Vi stannade på ett ställe och kastade pinnar i vattnet åt honom, han simmade inte.. men han gick i med hela kroppen! :) Efter det fick han värsta retriever rycket! Haha han sprang och sprang :)
När vi kom hem så var både jag och Specs såå trötta!

På kvällen var jag och Robin på Mia Skäringer med mamma och pappa! Vi åt buffé innan showen och maten var helt okej, men showen var BÄST! Jäklar va bra den var!! Mia är superrolig :D

Idag ska jag och Specs ut på en prommis iaf :) Men jag kan inte börja med mitt springschema i morgon :( Bara för att jag fortfarande är lite förkyld och hostan är kvar, vill inte bli sjuk igen! Så jag får fortsätta med promenader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0