Röntgen!

Idag har Specson blivit röntgad. Vi kom dit och så fick vi sitta och vänta och det var sååå tråkigt! Sen fick vi gå in i ett rum där han fick en spruta, det gjorde lite int tyckte han, men duktig är han!
Vi fick sen sitta och vänta på att han skulle bli trött, efter en stund somnade han och då bar vi in honom i ett litet rum. Jag fick vara med där inne och hjälpa till och hålla i honom, han sov som en stoch och det var lite jobbigt för mitt mattehjärta att se honom sövd.

Efter sju bilder var de äntligen nöjda! Skönt tyckte jag som ville se min vita prins vaken igen. Men han ville inte vakna.. det var såå skönt att sova. Han lyfte på huvudet ibland när jag slutade klappa på honom, som att han ville kolla så vi var kvar! Men tillslut ville han resa sig upp och då gick vi ut. Snälla var de veterinärerna, vi fick rabatt eftersom de krånglade så med bilderna :)

Nu ligger han och sover pluttisen, det syns på honom att han tycker det är jobbigt :( Lillfisen!


Kommentarer
Postat av: Bella

Varför röntgades han? :O

2010-01-25 @ 17:27:00
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Postat av: juliusmatte

Haha, Hoppas på perfekta resultat nu :)



Jag minns när Julle skulle somna innan röntgen. Han vägrade att lägga sej ner utan sov sittandes ända tilla han ramlade ihop. Inte vaknade han helt heller utan vi fick bära ut honom för annars ramlade han hela tiden!!!



Hm. Shit vad otydligt jag skriver förlåt. Ni får gärna komma till oss. Hurvida ni vill komma till Kil eller Karlstad spelar inte mej någon roll alls :) Det får du själv bestämma! Men jag måste bara fråga: Hur ska du komma till Säbytorp? Går det bussar dit såhär års? Kram

2010-01-25 @ 18:49:42
URL: http://juliusmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0