maaaassor av snö!

Gissa vem som var glad i morse när han upptäckte att det var ännu mera vitt godis på marken och att det kom ner stooora bitar från himlen?



Japp, SPECS! <3

Idag har han fått vara ensam hemma ett tag när jag var i skolan, och på lunchen när Robin skulle ta ut honom så var det mycket roligare att leka i snön än att kissa så jag trodde att jag skulle mötas av en MYCKET kissnödig hund när jag kom hem, men icke! Då gjorde man ännu flera rejs i snön :P

Kom nyss in från en halv lång promenad med Carina och Hero, hundarna sprang och busade i snön och Specs var KANONDUKTIG på inkallningarna! han sprang som om han hade eld i baken för att komma före Hero till mig ;) Duktig kille!
Jag och Carina fick pulsa och göra höga benlyft i snön, bra för mina extrakilon det!

Kommentarer
Postat av: fia

ja, PET :D du petade ju med pennan :D

2010-01-27 @ 19:52:27
URL: http://fialialejjj.blogg.se/
Postat av: Juliusmatte

Åh vad kul att det gick sp bra :) Riktigt avis efter vår gårdag :(

2010-01-28 @ 08:11:59
URL: http://juliusmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0