Specs.. den lilla musmördaren!

Idag på morgonpromenaden gick vi all ro och njöt av regnet vi fick i ansiktet, helt plötsligt dyker en liten söt mus upp framför oss, hundarna ser den inte, men vi vill gärna kolla lite mera på den! Sen kommer Tråålla och trampar på den så den springer iväg, då får både Tråålla och Specs syn på den, Specs den elakingen tar den i munnen!! Usch, både blä fy och elakt gjort av honom.

Vi har sett första vårtecknena här uppe i Järvsö också!


Världens sötaste Gååva ville dock gärna ha kvar vintern, så hon käkade upp alla tussilagona!

Nu ska ni få se Specs riktiga sida ;)


Knäppis <3


Jag och Alla pluppisar!

Jag har blivit sjuk igen, riktigt riktigt sjuk, VALPSJUKA!
Gååva är såå gosig och luktar underbart, jag vill ha en liten bebisplutt igen!



Kommentarer
Postat av: Irene

vilka mysiga bilder =)

2010-04-09 @ 18:33:42
Postat av: Bella

Fina bilder :) Jag vill också ha en hundvalp, men det vet du ju ;P

2010-04-09 @ 19:07:08
Postat av: Laila o Tråålla och GÅÅVA

Valpen är MIN, bara MIN, du får skaffa en egen att snusa på! Haha

2010-04-09 @ 22:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0