20 September

Tyvärr har jag inga nya bilder, blir ett tråkigt inlägg.

Igår var jag och Specs på hundträff i karlstad! Det var jättetrevligt :) Vi träffade alma och julius som vi velat träffa ett tag, specs och julle lekte på i några sekunder när de väl fick, det va allt de orka efter all träning ;)
Vi fick prova på mer med klicker, och det var så kul! Ska absolut börja klicka mer, blir myckt mer positiv träning då, det svarar han mycket mera på. Vi provade också rallylydnad! Det var skitkul! Jäsingen, en sån kurs vill jag gå! Ska anmäla mig på bhk och se om de har en sån kurs :)

Fick även träffa en Berner tik! åååååh så fina dom är! En sån ska vi ha någon gång. KIARA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi blev också helsugna på klickerträning nu. Ska körta hårt på det framöver.. :)

2009-09-22 @ 19:11:38
URL: http://juliusmatte.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja det ska bli skit kul och se vad resultatet blir ;)

2009-09-23 @ 14:31:03
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Postat av: Sara och Dagmar

Vad kul att du gillade hundtraffen! Tankte dra ihop en till har snart, fast da blir det bara lek eller sa far man trana pa egen hand liksom.

2009-10-05 @ 16:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0