26 November

Idag är jag sjukling, och det betyder att stackars Specs inte får det han vill ha, en lååångpromenad. Men han får vila ibland han också, nyttigt. Nu ikväll fick han iallafall leka med Boston på grusplanen, det gillades! Jäklarns vad han sprang. Det var vattenpölar där också, så ni kan ju gissa vilka retrievrar som var lyckliga och skitiga när de lekt färdigt!

Nu är Boston en aning större dock.


Jag pratade med Laila förut, hon ville att jag skulle komma till henne! Och jag lovar, hade jag inte haft tenta på måndag hae jag  inte tvekat att åka i morgon! Fy tusan vad jag saknar henne. <3


I morgon ska jag och Specs sova hos mamma (mormor för Specs), det ska bli så himla mysigt. Känns så skönt att komma hem ibland, för det känns fortfarande hemma där. Speciellt när Robin inte är hemma här, för han är mitt hem. Fy tusan vad tomt det är utan dig älskling!




Nu ska jag och Specs kolla på film tror jag.

Kommentarer
Postat av: laila

saknar ju dig med! O jag vill ha hit dig snart!

2009-12-01 @ 11:48:36
Postat av: Juliusmatte

Krya på dej :)

2009-12-05 @ 11:18:09
URL: http://juliusmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0