21 November

Blir lite kvällsbloggande innan jag och Specs ska ut och kvällskissa för att SOVA. Jisses så trötta vi är, och det har vi anledning till att vara. Vi gick milen idag med tillsammans med Carina och Hero och Romana! Sista tre km sprang vi också, då var specs sååå duktig och sprang brevid mig hela tiden :)
Efter stallet åkte jag och red i ca 1,5 timma, jobbigt det också :P

Specs har sovit hela dagen och ligger däckat brevid mig här nu, han är så trött men gick ändå upp för att lägga sig brevid mig. Mammasgriiis <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vilken goding han är!

2009-11-22 @ 14:24:56
URL: http://juliusmatte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Absolut! Båda åker ju gratis inom värmland så det borde vi göra oftare... :)

2009-11-22 @ 17:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0