1 November

Igår hade vi en fullspäckad dag!

Först så åkte vi till Kil för att kolla på kattungar, och vi har tingat en, han heter pepsi!
Därefter åkte vi hem till Marita och Klas för att hälsa på en snabbis, Specs och Thea lekte lite :) Marita tyckte Specs har en härlig energi! och det har han verkligen, finns mycket energi i den kroppen ;)

Sen åkte vi hemmåt för jag och Specs skulle på kurs. Specs var trött redan innan vi kom dit och det var riktigt bra! För då skötte han sig utmärkt ;) Han var jätteduktig och kunde vara lös bland alla hundar och änder som landade i vattnet. DUKTIG!

Vi fick träna på att hundarna skulle flytta på sig med hjälp av vårat kroppsspråk, och sen hade vi skvaller träning mitt i centrum. Han var verkligen en guldgosse idag :)

Efter det så gick vi hem till Jennie, hon skulle färga mitt hår, och specs fick inte sova där heller ;) Gissa om han var trött?

När vi väl kom hem somnade han direkt!

Han fick bara sova en stund, för sen skulle jag och Robin gå hem till Jennie på fest och då fick Specs gå hem till Boston, och där blev det inge sova heller för honom. Så idag är Specs TRÖTT. Han ligger just nu och i soffan och tittar på mig ;)

Här kommer en bild på Pepsi, väldigt dålig bild, men man ser lite iaf :)


Kommentarer
Postat av: Katta.H

gud så söt!! :)

2009-11-01 @ 20:48:39
Postat av: Bella

Neee allt smakar friterat :D Haha.

Jag har nog förätit mig på det ;) De var gott i början

2009-11-03 @ 11:34:11
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Postat av: Bella

Mjo de är ju så ;)

2009-11-03 @ 11:58:20
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0