1 Maj

Igår var vi i hult och kollade på brasa, Specs var självklart med. Han skötte sig jättebra även om han blev rädd för min mamma mitt i allt stohej. Mycket som händer i hans kropp nu. Men när han såg att det var hon så brottade han ner henne för att verkligen visa hur glad han blev ;)

Vi gick ner till vattnet så han skulle få plaska lite, det slutade med att det stod massa barn och kastade pinnar och stenar som specs ville hämta :) Jag lyckades kasta en pinne på tok för långt ut. Då fick Specsarn simma! Och det gjorde han. Så nu minsann ska det simmas och byggas muskler.

Det kom fram en 10-årig stor goldenhane till oss (med husse i släptåg) och då syntes det att Specs har endel kvar att växa ikapp :) det kom också fram en pappa med ett litet barn som ville klappa på Specs. Barnet hade en pinne i handen, så jag tänkte att "Nej, nu kommer han sno pinnen från den stackars ungen". Men det gjorde han inte, utan han la sig ner och tittade på barnet och frågade om lov för att få pinnen. Nör barnet inte gav honom pinnen började han skicka på den och sen tittade han på barnet igen. Så himla söööööt! Lillgrisen <3

NU är det tomt här hemma. Finns ingen Specs här. Men hoppas han kan komma hem ikväll eller i morgon.

Hoppas ni har en bra valborg!

Sen måste jag ju kolla, vilka är det som läser? :) Kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: Theas matte

Specs är BARA SÅÅÅÅÅ FIN!! Hoppas allt går bra med utställningen. Jag tänkte komma till Krhm och fixa det sista i nästa vecka, nu när det inte blev någon trimkurs. Idag har jag surfat inne på Mollys sida, kul att ni håller kontakt, "syskonen". Det är i alla fall en bit mellan Kristinehamn och Storuman, då är det bra att det finns internet och alla dessa fina bilder på både Specs och Molly. Jag tycker det är jättekul att läsa och titta på bilderna.



Ringer i början av nästa vecka!



Hälsningar

Säbytorp

2009-05-01 @ 11:54:39
Postat av: Alma

Jag läser din blogg :) /JuliusSixten fr vovve

2009-05-01 @ 19:56:08
Postat av: Wiicky

Jag läser men det visste du väl redan :p

2009-05-02 @ 09:08:00
URL: http://wiickys.blogspot.com/
Postat av: Sara och Dagmar

Haha, ja, jag känner igen det där! Men nu har vi börjat köra ordentligt med klicker och det har gått förvånansvärt bra! Helt annan kontakt och vilja att lyda! Suveränt faktistk.



Var i Mariebergsskogen igår en sväng och tittade efter dig och Specs, men såg er inte. Såg visserligen flera golden som skulle kunnat vara Specs, men... :) Hur gick det?



Och btw, vi läser också din blogg!

2009-05-02 @ 12:02:10
URL: http://minhunddagmar.blogg.se/
Postat av: Katta

Jag läser din blogg :)

2009-05-02 @ 12:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0