29 Mars

Usch jag och Robin har precis kollat på en jättehemsk dokumentär som heter "Ett renrasigt helvete". Fy det var det värsta jag sett på länge.
Vi har haft sån himla tur att hitta en bra uppfödare! En seriös och otroligt kunnig människa som ställer upp till 110 procent. Det känns så himla tryggt.

Idag har jag och Specs gått långprommis i mörkret, han är fortfarande mörkrädd fisvovven. Han såg spöken i skogen och gick rakt in i mig så jag höll på att trilla. Hade sett kul ut, ramlat rakt ner i en snödriva med en mörkrädd golden pojke runt halsen!
I morgonbitti kommer Laila o Tråålla hit så vi ska gå en morgonprommis, är skönt för då är Specs trött när jag är i skolan.

Oooh förresten! Idag har jag köpt en boll med snöre som vi ska ha med på promenaderna, så kanske vi är lite mer intressanta än allt annat nu när Herr Specs fått för sig att få lite kola i öronen.
Vi hoppas iaf! :)



han har varit så liten våran prins. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0