17 Mars

Jag och Specs kom precis in från en mega långis! Vi gick bort till mio och tillbaka, och Specs fick springa lös på cykelbanan i mörkret ;) Haha han är mörkrädd fishunden. Han höll sig jättenära hela tiden och när han väl kom en bit ifrån så fick han bråttom bråttom för att komma ikapp.
Är så skönt nu när man kan gå långisar med honom! och han är så duktig på att vara lös. Iallafall när vi är ensamna. Är det någon mer hund med som han leker med så har han knäck i öronen, men det är väl så det är, hundar är ju mycket roligare än morsan ;)

Igår var vi med Laila o Linåå på kurs igen. Vi fick vara med på den sista övningen! Specs är så duktig därinne, han sköter sig verkligen klockrent.


Ooh idag har jag varit riktigt elak mot Specs (enligt honom iaf..) jag har klippt snopphår, mellan tassarna, klippt klor, gjort rent öron och borstat! Det är tur att han är så lugn när jag är där med lilla nagelsaxen ( Ja jag vet, jag har ingen annan sax..) och klipper!

Nej nu är vi trötta så vi säger hej för denna gången!


Kommentarer
Postat av: Madde

Han är stilig grabben! :) Man ser verkligen på en del bilder att dom är syskon.

2009-03-18 @ 14:40:12
URL: http://bumfan.blogg.se/
Postat av: Theas matte

Hej på er, Specs är verkligen en stilig gosse. Och fotot jag fick på mailen har jag skrivit ut och har på jobbet. Snart kan man tro att jag jobbar bara med goldisar och inte på Föräldrastödsenheten.

2009-03-21 @ 12:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0