26 Juli

Nu har vi precis kommit in från en långis i skogen med Carina och Hero. så nu ligger Specs heelt utslagen vid fötterna och sover så gott.
Vi gick vid ridskolan och så kastade vi lite dummies som hundarna fick leta efter, och det är bara andra gången för Specs men han är så himla duktig!
Han kollade på hur Hero gjorde och sen gjorde han samma sak! DUKTIG! Sen så hittade vi lite kantareller som följde med hem, men jag gav mina till Carina för jag kom på att jag nog inte gillar det så mycket som jag skulle vilja. Gör ett nytt försök till veckan ;)
Hero är en riktig vattenhund, så han har lärt Specs att man ska gå ner i alla ppölar som finns, och Specs lyssnar så duktigt på Hero, så Specs var lagomt ren när vi skulle åka hem, så vi tog en tripp till Carinas jobb och sköljde av dom :)

Var en jättemysig tur om man tar bort alla miljarder flugor och mygg. Blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0