8 Februari

Utställningen gick superbra! Är helnöjd verkligen.

Han skötte sig kanon i ringen, Vi var sex stycken, dommaren kollade igenom Specs och han blev glad av att någon äntligen ville klappa på honom ;) tandvisningen gick kanon den med, han visste att jag hade godis, så då dreglade han jäättemycket så dommaren fick torka av lite slem på Specs ;)
 Sedan sprang vi, jag hade en boll i fickan och en lång tröja, specs skulle prompt bita i den slängandes fickan/bollen så han började studsa lite. Men det gick bra. Sen när han skulle ställas upp så hade jag full sjå med att flytta hans ben, han fick för sig att det var obekvämt att stå så. Så jag glömde heeelt bort att hålla ut svansen :(

Men men, allt gick väl. Vi gick vidare tillsammans med alla andra med HP! Sedan slutade det på en andra plats!! Dommaren sa att hon hade svårt att välja vem som skulle vinna, så det stod mellan vinnaren och Specs.

Är sååå himla stolt över Specs, vi fick våran första rosett idag!

Kommentarer
Postat av: Katta

Grattis!! Va roligt för er!! Men man blir inte förvånad egentligen, det är en otroligt fin hund du/ni har.

2009-02-09 @ 07:43:00
Postat av: Madde

Grattis!:)

2009-02-11 @ 22:22:52
URL: http://bumfan.blogg.se/
Postat av: Madde

Grattis!:)

2009-02-11 @ 22:23:58
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0