4 September

Idag har vi varit ute på promenad med en kompis och hennes två hundar :) Specs var jätteduktig.

Han har även varit med till stallet nu, han brydde sig inte ett dugg om hästen. Det enda han brydde sig om var att jag satt på hästen och att han inte kunde få den uppmärksamhet ahn ville ha. Robin gick brevid med specs, men han skulle promt ha min uppmärksamhet. Han är mattig just nu, men det kanske går över :)

Idag kunde jag klippa hans klor alldeles själv! Han låg på rygg i mitt knä och var jättelugn och duktig.

Var och vägde honom i går, nu väger han 17 kg! Lilla plutten :)

Tappat massa tänder nu också, alla utav de små tänderna där fram utom två är borta, den ena är ganska lös och har varit det i flera dagar, den andra har blivit lös nu.


Igår så tuggade Specs på en GLASBIT! Fy va otäckt det var, kollade honom i munnen och som tur var så hade han inte gjort sig illa.. jäkla folk som tar sönder flaskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0