21 November

De senaste dagarnan har vi tränat massor jag och Specs! Nu kan han tass, både höger och vänster :) Det kunde han efter en kvart typ, så fruktansvärt lättlärd!
Sen har vi jobbat mycket med Stå nu med. Han kan nästan stå som kommano nu, o med en köttbulle i handen så står  han faktiskt riktigt fint.

Har träffat en som heter Laila idag, hon kan massor om utställningar, så vi träffades och pratade lite om det idag, hon gjorde så som dommaren kommer att göra på honom medans han står, var inga som helst problem.
På söndag ska vi åka till Kil och träffa Marita och Klas också! Vi ska klippa Specs lite inför nästa helg, och träna lite mera :)

Måste bara berätta en rolig sak som hände igår, vi var ute i skogen och gick med Marie och Ramses. Hundarna var lösa och busade massor, jag tänkte att jag skulle prova att kalla in honom, det brukar aaaldrig funka, men tänkte ändå prova. Och gissa vad, han kom! Då vart jag en sååå stolt matte!!! :) Det börjar arta sig all träning nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0