Torsdag

Nu har jag börjat sova hela nätterna, har kommit på att det är ganska skönt. Jag ville ut och kissa en gång vid halv två, men efteråt så gick jag och matte och la oss igen. Sen sov jag ända tills husses klocka ringde!

Tänk igår när husse kom hem så hade han köpt med sig mat till mig! Det var en jättestor säck, och den luktade väldigt gott för jag blev helt vild och knasig och sparng runt den och skällde lite på den.

Jag har även kommit på att det är ganska roligt att busa med andra saker än mina leksaker, hihi!
Jag tycker om att dra i duschdraperiet. Men det får jag inte, då säger dom Nej till mig och då slutar jag så snällt. Det är också kul att bita i borden o stolarna, men det får jag inte heller, då ger dom mig en av mina tuggleksaker istället. Det kliar väldigt i min mun. Men jag är snabblärd och har redan lärt mig ett ord dom kallar "loss". Jag får en lites mumsbit om jag släpper när dom säger så och då är det klart att jag lör mig fort!

Kommentarer
Postat av: Melker

Hej Spec!



Vad roligt att du tittade in på min sida...tänkte ge dig lite tips i ditt nya liv...busa lagom,ät bra,tappa alla tänder på en gång,bajsa å kissa varje gång du går ut....jag vet det funkar inte så..men min matte och husse har inte haft hund förr och trodde att det var fel om inte allt fungerade hi hi..men nu har de lärt sig ...apropå "träning" och "konster" ..gör de bra..så får du säkert köttabullar..mums fillibabba det är supergott..



Ha det superbra i ditt nya hem Spec...kul med en hundkompis till

Vov från Melker

2008-07-31 @ 15:55:42
URL: http://goldenvalpenmelker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0