Hejsan på er!


Jag heter Specs och jag är en liten Golden Retriever hane på åtta veckor, idag har jag fått en ny familj och det är jättespännande!
Resan till mitt nya hem gick bättre än vad husse och matte trodde, man kan undra vad dom oroade sig för? Jag låg på golvet vid mattes fötter nästan hela vägen, det var jättevarmt så matte och husse stannade och blötte ner mig lite. Det var väldigt skönt!

När vi var framme vid mitt nya hem så fick jag träffa matte och husses två katter som heter Nemi och Ozzy. Ozzy var ganska tuff faktiskt, jag vill busa med honom hela tiden! Nemi därimot var inte så rolig, hon låter konstigt och ser arg ut. Men vi ska bli vänner snart har jag bestämt!
Men jag får nöja mig med att leka med matte och husse nu i början, och det har jag gjort! Jag springer och jagar dom ute i gräset och när dom stannar så vill jag ligga i knät och pussas. Det är mysigt :)

Jag har dock hunnit gjort en olycka på golvet, men det var matte och husses fel. Dom var inte tillräckligt uppmärksamma!

Nu börjar det att bli sent, ska snart få gå ut och busa igen och sen ska jag få mat inför natten, vilken lyx att slippa dela maten med mina syskon! Fast jag saknar dom litegrann. Jag saknar min gammelmatte Marita och mamma Thea också.
Fast snart ses vi igen! :)




Såhär snygg är jag, nästan lite väl snygg va? ;)













Kommentarer
Postat av: Philip ;)

hehe så snygg jag är då haha vill verkligen se ha ;) pusssa han mkt från moooaaa // Philip

2008-08-02 @ 16:33:45
Postat av: Wiicky

Så jäkla liten :P

2009-03-04 @ 13:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0