8 December

Nu har jag anmält oss till en till kurs!! Längtar så tills man får börja igen, ska bli så kul!
Varje måndag nu så ska jag och Specs följa med Laila o Tråålla på valpkurs, bara för att Specsen ska få träna passivitet.

Vi har köpt en reflexväst åt Specs idag, han gillade den inte, den skulle han bita och så försökte han klia bort den. Men, han får helt enkelt vänja sig ;)

I morgon har jag tänkt mig en långprommis, och ett veterinärbesök för att få väga honom. Var nästan två veckor sedan han vägdes nu, ska bli spännande :)
 
Jag var på stora hundmässan i sthlm i helgen, Specs pappa var med där, och han vann tydligen över goldisarna :) De har en snygg pappa dessa valpar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0