16 December

Igår var jag och Specs på en jäättemysig skogspromenad. Vi var säkert ute i en timme och bara gick. Han var lös nästan hela vägen och tyckte det var superkul!
Men idag har Specs en väldigt tråkig dag. Jag har opererat min tå idag, så kan knappt gå ut på kissrundor. Så det är mest inomhus idag. Dock har han sovit hela dagen. Det är så skönt med honom, för han kan ha dagar då man inte gör något alls med honom, samtidigt som han skulle orka vara ute och hålla på en hel dag.
Snart är det julafton och nyår. Funderar på hur nyår ska gå med Specs.
Vi ska vara hemma hos mamma och pappa då, deras Billy är inte rädd, så det ska nog gå bra.

Snart är det dags för brottningsmatch mellan mig och Specs igen. Han är så stor och tung nu, så nu brottar han ner mig mycket lättare än förut. Han gör en attack bakifrån och hoppar upp på mina axlar så jag lägger mig på mage, sen så lägger han sig platt på min rygg och låter som en gris och tuggar på mitt hår. Lillfisen. Men jag vinner ibland med, då lugger jag på hans mage och drar honom i kinderna och vi morrar lika bra båda två.

Vi har köpt en reflexväst åt honom nu äntligen, vi köpte den största, den är litelite förstor, men snart passar den kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0