25 Augusti

Igår var jag med på kalas, jag fick leka med Billy och igår gick det mycket bättre än de andra gångerna. Snart tror jag att vi kan leka tillsammans :)

Matte och husse är lite dumma mot mig nu tycker jag, dom har slutat att blötlägga min mat. Dt var ju så himla skönt att bara svälja maten förut. Nu måste jag ju tugga... Suck va jobbigt.. Men jag matvägrar en stund nu.. så kanske dom börjar blöta den igen. Vem vet. Men gör dom inte det så måste jag äta ändå. Jag är så matglad aå jag klarar mig inte utan mat så länge.

Jag har börjat förstå matte och husses språk nu, när matte frågar "Vill du ha mat?" Då blir jag jätteglad och springer till köket. (fast inte nu då när jag håller på o strejkar, hihi)

Ikväll är det kalas igen! Jag ska få följa med till mattes kusiner. Dom har också en hund, får se hur det går och träffa henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0