Cyyyyykel!

Idag har Specson cyklat! Han fick viöa igår så det fanns en hel del energi i hans lilla pluttkropp! Han är så söt, han älskar att tävla när jag cyklar! Han springer aaallt han orkar och sen stannar han och väntar på mig. Lycklig skitvovve :)

Vi cyklade till stallet där Jennie har sin häst, Specs blev sååå lycklig för där finns det massvis med kaniner, hundar som man får leka med där! Men eftersom Specs har världens elakaste matte, så fick han inte göra det idag! Han fick sitta och kolla på medans vi grejade med hästen och sådär, sen fick han sitta och kolla på när Jennie red och jag tog kort. Då grät han alla sina vovvetårar han hade, men det är väl också träning ;)

Sen gick vi en sväng för att skritta av hästen och då fick han faktiskt följa med ;)

På vägen hem så släppte jag honom lös så han fick springa när jag cyklade, och då sprang han allt vad han hade i dikena! :D haha såg så härligt ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0