4 Maj

Åh nu har jag blivit jättesporrad! Jag vill gå med i viktklubb.se! Det verkar ju superbra och jag har sett med egna ögon hur det fungerar! Bara hoppas att någon vill stödja mig ;)

Specs inneboende har flyttat nu! Känns så himla skönt :) Nu kan han äntligen träffa andra hundar igen, det har vi saknat båda två! Och på tal om hundar, igår gick vi en långpromenad och vi tränade hundmöten. Han var såååå duktig! Han sökte kontakt hela tiden och han skvallrade riktigt bra. Han gick klockren fot utan att jag sa det också, så kopplet bara hängde= han gjorde det med egen vilja! :D

Vi cyklade här om dagen, han tycker cykeln är lite läskig först, men sen blir han så avslappnad att han inte ens bryr sig när jag vinglar mot honom.. sen ska han försöka kissa under farten! Heregud, han är ett litet pucko den där guldgossen. Sen fick han vara lös, och då sprang han som tusan! Han stannade och lukade och vägrade komma när jag ropade! Så då trampade jag på och cyklade röven av mig. DÅ kom han på att det faktisk var han som heter Specs. Jisses vad han sprang!

Vi gick upp i skogen också, jag parkerade cykeln och så gick vi rakt ut i skogen där jag provade att lägga ett spår med levergodis, haha herregud vilken kass spårare han är ;) Eller är det matte som är kass? Iaf så såg han när jag la dit den sista biten och så sprang han dit och tog den, men sen sprang han vidare och nosade och sådär.. Aja, man får väl inte hoppas allt för mycket på den lilla vita gossen ;)

Igår blev Pepsi kastrerad också, det gick jättebra! Jag fick hålla i honom när han blev kastrerad :P Jag känner veterinären! Det såg riktigt häftigt ut må jag säga ;)
Nu mår han lite sådär dock, han har ont lillfisen och han sover mest :( Skönt för Nemi iaf, men tycker synd om min lilla bebis :(

Kommentarer
Postat av: Bella

Hehe najs bajs :D

Äre gött att katten är kastrerad nu då? :P Märker du någon skillnad?

2010-05-04 @ 21:55:22
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Postat av: sofia

men hallå, ja. men de blir ju fortfarande lika tungt :P ohh vet du va! jag saknar dig också! Men vi leker lite på fredag vaaaa? <3

2010-05-04 @ 23:25:30
URL: http://fialialejjj.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha okej :D

Vi hade en kartongbit som tratt, katterna tog av sig den själva hela tiden -_-

2010-05-05 @ 06:47:52
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja fy fan. Blir så jävla arg när jag ser och hör om sånt där. Mår dåligt. Fy blä usch!

2010-05-05 @ 15:50:34
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Postat av: Laila

Hihi stackars kkissen! Men vem vet, han kanske bli en go katt nu med mindre spring i benen! Haha

2010-05-06 @ 21:15:13
URL: http://lintraal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0