15 Januari

Idag har jag och Specs gått första "Långisen" på ett par dagar.

Jag ramlade av hästen i förrgår så igår kunde jag knappt stå på benen, men idag kan jag gå normalt! Det går inte fort, men vem har bråttom? Vi gick så Specson fick springa lös och det gillades! Jag hade planerat en promenad där jag inte skulle behöva bli arg, men det gick inte. Han hade glömt hur man går i koppel då fick jag bli arg och rycka lite öra, men sen så! Då gick det bra igen.
Vi var ute i ca 1,5 timma och på hemvägen fick han gå lös. Så duktig. Jag passade på att träna in lite "backa" och så tränade vi lydnad, det gick bra ändå tills specs blev alldeles för taggad och ville göra rätt hela tiden! Då kunde han inte ens gå fot ordentligt utan han provade att lägga sig ner, stanna under gång, sätta sig fot, sitta fint osv osv. Jag kunde inte göra annat än att ställa mig och gapflabba åt honom! Han är ju så söt.

Specs och Pepsi är så goa mot varandra, de busar, äter tillsammans (pepsi äter i specs matskål med honom) och myser ihop. Sååå sött.

Kommentarer
Postat av: Marita

Hoppas att vi får se en bild på när de äter tillsammans. Hoppas allt är bra med er.



/Marita, Thea och Klas

2010-01-17 @ 14:44:33
Postat av: sofia

du är också duktig!!

2010-01-17 @ 20:54:12
URL: http://fialialejjj.blogg.se/
Postat av: Tråålla och Laila

Hej på er, ni är så duktiga.....går fast man har blivit sparkad, du är galen! Jaja tur det gick över! Vi vill ha flera bilder på specus, nya bilder!

2010-01-17 @ 21:39:04
Postat av: Bella

haha ja dom är söta :D

2010-01-18 @ 22:02:08
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Postat av: j

rycka öra? Det hoppas jag verkligen att du inte gör.

2010-01-20 @ 23:55:49
Postat av: juliusmatte

Haha, att han alltid ska vara så söt Specs :D



Jag tycker vi ses någon dag och leker? Hojta när du är i stan någon gång :)

2010-01-21 @ 07:40:52
URL: http://juliusmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0