26 Februari

Nu kom vi nyss in från en promenad med carina o hero! Vi gick i skogen och hundarna fick springa och härja av sig ordentligt, skööönt med trött hund.
Det märks nu att Specs inte fått lika mycket promenader och aktivering som han brukar. Men tiden räcker inte just nu. Som tur är är det bara just nu! Så du som tänker och tror massa om mig behöver nu inte säga ett endaste dyft om det!

I morse när vi gick var han såååå energisk! Han lyssnade inte för fem öre, så det märks att grabben är van vid mer aktivering. Nu när vi gick så lyssnade Specson jättebra iaf, han vände i luften på inkallningarna, det gillas!!

Sen ska vi gå en till promenad med Malin, bra det då får vi komma ut ännu mera! Det gillar inte mina valkar, för de har blivit en aning mindre, men jag gillar det :D

Ikväll ska vi hem till mamma och pappa och äta mat, och självklart ska specson med då! Han måste ju träffa mormor och morfar ;)


Kommentarer
Postat av: Juliusmatte

Haha jag tycker du prommenerar i mängder jag :) Det är det enda jag läse på facebook ungefär XD. Specsarn är en lycklig kille han :)



Tyvärr är båda min ahelger nu upptagna. En eventuell skidresa och massa sånt så jag kan inte nu :( Vi får helt enkelt hitta en annan passande dag :)

2010-02-26 @ 17:05:34
URL: http://juliusmatte.blogg.se/
Postat av: Anonym

STACKARS SPECS! Får han inte gå flera mil om dagen?! Haha nej jag ska inte retas, är ju bara avundsjuk att du har så mycket ork och själv disciplin. Underbar bild! Himla söta hundar! Så små dom var där!

Miss u!

2010-02-26 @ 18:16:10
Postat av: Bella

Haha ja eller hur! :D

2010-02-28 @ 19:30:03
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Postat av: juliusmatte

Haha, vilken bortskämd gosse ;) Fast jag ska nog inte säga något, Julle skäms bort en aning han med :)



Synd synd. Men fler tillfällen kommer. Framförallt när våren näsrmar sej :D

2010-03-01 @ 21:00:13
URL: http://juliusmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0