24 Februari

Idag har vi varit ute med Karin/bosse/Elsa och Charlotte/Malte!
Det blev två timmar promenad med träning och hundbus, och jag är sååå stolt över Specs!! Han är så duktig! Vi kommer aldrig att få en hund som honom igen.

Tyvärr har Specs kommit lite efter nu när skolan står mig över huvudet. Det är såå mycket och jag vet inte hur jag ska lägga upp det för att hinna med. Nu änrligen känns det som att det börjar lugna sig, men allt hänger på tentan jag har på måndag.
Håll tummarna för mig då!

Kommentarer
Postat av: Laila

Hej där! Ta det lugnt, Specs klarar sig utan mils promisar och super träning varje dag! Låt han vila haha! Tentan har du som i en ask, det vet jag! Jag håller på dig! Lägg undan Specs i en dag och plugga! Oki han måste pinka alltså......;-)



Kram!

2010-02-25 @ 14:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0