2 Februari

Idag har jag varit sådär elak mot min hund igen :D
Vi har klippt mellan tassarna, klippt klorna, klippt öronhår och rensat öron med Lailas knark hon skickade till mig som knarkhunden Specs avslöjade direkt ;)

Vi kom ganska nyss in från bus i snön! Jag drog på mig termobrallor och sen begav vi oss iväg. Jag kastade snöbollar så han fick springa i den djupa snön, sen kom jag o trynade honom i snön, men han trynade mig tillbaka så där ligger vi lika! Vi jagade varandra, hade dragkamp och sen så gick vi lite för att hanhunden skulle få tömma blåsan. Efter en stunds gående så hoppar han på mig och ska brottas igen! Då gick vi till djupsnö igen och det slutade med att vi blev trynade båda två. Vi avslutade leken med att gräva ett hål tillsammans, jag började gräva och så kom Specs och ville hjälpa till, så helt plötsligt satt han i mitt knä och grävde hålet! haha så sööööt <3

Kommentarer
Postat av: LaILA

Haha som gamnmal skåning har jag inte hört ordet tryna! Vi kallar det Mula...man blir alltså mulad. Men sen när jag flyttade till värmland fick jag lära mig att det hette Möllad! Men trynad!? Haha det var nytt!

2010-02-04 @ 21:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0