18 Februari

Idag har vi ögonlyst våran stjärna! Och jag blir bara mer och mer stolt över hur cool och underbar han är! Inne på veterinärstationen skrek hundarna på varandra, utom specs och en liten vavva, Vavvan var rädd och specs bara suckade och tittade på mig, duktig!!!

När han fick dropparna i ögonen så gick det kanon bra såklart, sen när vi berömde honom kom han på att Jäklar va duktig jag är! och blev så himla överlycklig där inne att de skrattade MED honom, ingen skrattar åt specs ;)

Sen gick vi in i det mörka rummet, han fick vara på ett bort medans han kollade ögonen.

Ögonläk: Jaha, detta var väldigt fina ögon, bra skarpa linjer, fin färg! Eh, jag menar, bra ögon.

Haha specs har fin färg på ögonen! Men det visste vi ju redan.
Han sa att specs kunde vara rädd för saker ute pga att han inte ser som han brukar efter dropparna, men jag märkte inget på honom alls förrutom att han gick och kisade lite. Inte mycket som skrämmer våran grabb!

Vi fick sitta på stationen och vänta på bussen i ca 50 min, under tiden låg specs på sidan och bredde ut sig och snarkade som en gris. Svårt att koppla av? Nej.

Ett gammalt par kom fram och ville hälsa för han såg så snäll ut, självklart fick de hälsa, och specs gick fram jättelungt så de fick hälsa.

Han är en pärla äälsklingen! <3


Kommentarer
Postat av: Laila o Tråålla

Vad duktig kille han är!

2010-02-18 @ 18:03:04
Postat av: Marita

Grattis till er alla och till Thea som fått så fina valpar. Lycka till.

2010-02-18 @ 19:28:46
Postat av: Amy

Stillig som vanligt! =)



Kika in i min blogg...där väntar en liten överraskning på dig...

2010-02-21 @ 17:08:59
URL: http://amylioness.blogspot.com
Postat av: Juliusmatte

Nästa vecka har jag sportlov :D Vi kanske får komma och hälsa på er någon dag då? (Jullis piper) :)



2010-02-24 @ 18:46:57
URL: http://juliusmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0