14 Maj

Idag har jag storstädat heeela lägenheten! Det behövdes för jag och Marie och hundarna åkte ut till jutviken (en badplats) där hundarna fick springa lösa och busa! Vattnet hade sjunit undan jättemycket så vi fick gå ut en bra bit för att hundarna skulle kunna nå vattnet. De blev så lyckliga när de fick springa!! Ojoj vad glada dom såg ut. Specs sprang som en tok i vattnet och Ramses med :) Specs var jätteduktig, han höll sig i närheten av mig hela tiden och ibland kom han och satte sig fot för att få en korvbit ;)

I morgon ska jag och Specs åka tåg i två timmar! är inte ett dugg orolig för hur det ska gå, jag vet att det inte är någon fara alls med Specs :) Vi ska hälsa på en kompis som vi lärt känna genom vovve.net.
Ska bli kul men min mamma är lite orolig  minsann ;)

Nu ska vi snart gå ut på kvällsprommisen, han ligger och sover nu, men vi tar det när han vaknat.

Längtar så till valpträffen! Ska bli så himla roligt att träffa Specs syskon och deras ägare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0