6 Augusti

Igår cyklade jag med Specs för första gången :)

Först så gick jag så vi hade cykeln imellan oss, och då tyckte han att cukeln var lite läskig i början. Men efter en stund så fick jag butta bort honom med däcket för han gick så himla nära! Sen kom vi till en grusväg och då släppte jag honom så cyklade jag. Och jäklar va han tyckte det var roligt! Han sprang som en tok brevid mig :) Han stannade och h´kissade sen rejsade han igen! En gång så tävlade vi tillochmed ;) haha

Sen kopplade jag honom så han travade brevid mig på gräsmattan som om han aldrig gjort nåt annat :D

Han är så duktig :)

Kommentarer
Postat av: Sara och Dagmar

Den kostar 1600 kr. Gå in på www.klickerklok.se och läs om dem och deras kurser. Om du scrollar ner på förstasidan så ser du kursplanen, där den här kursen heter Grundkurs och börjar 6e oktober.

Vore jättekul om någon mer än jag ville gå! :)

2009-08-06 @ 14:03:07
URL: http://minhunddagmar.blogg.se/
Postat av: jennie

wohoo, då kan vi cykla tillsammans :D HAHA

2009-08-06 @ 14:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0