28 Augusti

Nu har jag äntligen fått lite mat igen, det var väldigt jobbigt igår ikväll och natt. Jag var så hungrig att jag väckte matte och husse hela tiden. Inte så lätt för mig att förstå att jag inte kan få äta. Men idag är magen lite bättre, inte helt bra, men det rinner inte ur mig längre. Det är bra!

I dag fick jag träffa en annan golden valp när jag och matte var ute på promenad. Han var en månad äldre än mig och nästan dubbelt så stor! Jag tyckte han var lite läskig så jag försökte hoppa upp i mattes famn, men hon brydde sig inte om mig så tillslut så satte jag mig en bit ifrån och tittade åt ett annat håll.

Jag har fått följa med matte och husse till Granngården idag med, dom skulle köpa mat åt mig. Där inne träffade jag en lite shi-tzu tjej. Hon var jätteliten men jag var väldigt blyg i början. Men hon var snäll för hon skällde inget och då vart jag inte rädd. Tillslut kunde vi leka lite, det var väldigt roligt och det var roligt för mig att få vara den största för en gångskull! Hihi.

Hörru mormor, om du ska läsa här tycker jag att du kan kommentera lite också!
Då kan du få en puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0