14 Augusti

idag har jag fått lekt med en liten valp som heter Gizmo, han är en cavalier king charles spaniel. Han är så liten så att våra katter var större än honom (hihi)
Men först när han kom så sprang jag och gömde mig bakom matte och husse, då tyckte Gizmo att jag var väldigt tråkig och fjantig. Så han började skälla och morra åt mig för att få igång mig, men jag bara lyfte på huvudet och tittade på honom, sen la jag mig ner igen.

Då bestämde sig matte och husse för att vi skulle gå ut istället, då blev det fart på mig! Jag sprang och jagade den där lilla killen, och då var han inte så tuff längre ;)
Det var roligt att leka med honom, alla hundar jag har träffat har alltid varit mycket större än mig! Så det var roligt att få vara störst.

Matte och husse har köpt ny mat till mig, jag har fått sån klåda, och det kan antagligen vara för att maten som jag äter nu är för proteinrik (konstigt ord, men det var matte och husse som berättade det för mig).

Så nu hoppas vi allihopa här hemma att den ska försvinna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0