Konstig dröm!

Jag drömde att jag åkte tåg till Arvika för att jag skulle hälsa på en klasskamrat. Då var det en ung kille med på toget, han var väl typ tolv, och han var sååå elak! Så vi började tjaffsa. Sen helt plötsligt så var jag i kaffeterian i skolan, jag skulle köpa en Loka, och den smakade så jäkla virdigt! Så jag gick och frågade om man fick byta, men det fick jag inte. Sen befann jag mig på tåget igen, jag och Specs var hemma hos klasskamraten, hon hade ett jäkla snyggt hus! Sen när vi skulle åka hem gick vi på stan innan tåget skulle gå, och helt plötsligt hade någon tagit Specs! Jag fick sån panik att jag började gråta, så jag frågar klasskamraten om hon sett honom, då var han tydligen med en annan kompis, så jag behövde inte oroa mig sa hon, hon skulle också åka hem till kristinehamn så hon skulle ta med Specs på tåget.
Sen när tåget började åka så hittar jag honom inte!
Då fick jag panik igen och hoppade av tåget i farten för att hämta honom, jag sprang runt på stan där och ropade på honom, tillslut hör jag hur han skäller! och jag träffar en kompis som bär runt på sin katt, och jag frågar om han sett Specs, men det hade han inte. Sen får jag syn på SPECS! och jag blir så lycklig att jag grinar igen, och specs blir lika glad han, han springer och hoppar upp på mig och pussas maaassor.

Det var en riktigt otäck dröm.. Mattes lilla Plutt!


Kommentarer
Postat av: Laila

Specs skulle inte ens lämna dig för nån annan! Sen ska du inte åka till Arvika utan till JÄRVSÖ! Knas!

2010-03-27 @ 15:59:09
Postat av: Marita

Va fin din blogg har blivit, Specs. Snart får vi väl se tassavtryck i slutet av dina berättelser? Hoppas allt är bra. Nu stundar ju våren - änklingen som barnbarnet säger.



/Marita, Thea och Klas

2010-03-27 @ 18:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0