27 Februari

Igår var vi ute o latjade i skogen i två timmar! Gissa om jag hade en trött hund när vi kom hem. Han somnade i duschen medans jag tog fram handdukar och hängde undan kopplet. Det är inte såå kul att ha en vit hund när det är slaskvarning ute.
Vi var ute med Laila och Therese och en massa hundar här om dagen! Tror det var sex tollare och en podenco och en söt golden. Vi släppte dom uppe på Björkvallen, det finns en stor inhängnad fotbollsplan där. Oj vad dom sprang! Specs fick två pojkvänner också, JJ o Maskot heter dom. Men när dom blev för jobbiga så kom han och satte sig hos mig, då satt de två pojkarna och väntade på att Specs skulle springa igen, och snäll som han är så sprang han lite till med dom.

Idag blir det skogpromenad igen! Eftersom jag har världens bästa och snyggaste vovve så är det så kul att gå med honom, han är lös i skogen och möter vi folk så går han bara förbi, möter vi hundar så tvärnitar han och tittar på mig...

"Mamma.. Ä-är den farlig?"

Då kommer han om ett skott till mig och går så fint förbi, sen springer han vidare igen.

Min lilla fegis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0