Tisdag.

Tänkte berätta lite om min första natt i mitt nya hem!
Matte och husse var ute med mig precis innan dom skulle sova, jag sov redan då men jag var lite kissnödig så det var skönt att få komma ut.
Jag vaknade vid ett första gången och gnällde lite extra högt så att matte skulle vakna, då släppte hon ut mig och jag var jättekissnödig då! Så matte tyckte att jag var väldigt duktig som sa till. Sen ville jag busa när jag in, matte var trött så hon lekte väldigt dåligt med mig, så jag tröttnade tillslut och somnade igen. Sen vaknade jag vid halv fyra och var kissnödig igen, men då var matte lite för långsam så det kom på golvet. Men det gjorde inte något eftersom jag var duktig och sa till men matte var för långsam. Sen sov jag till halv fem och då fick husse gå upp med mig (matte behövde sova lite), och då blev jag glad för då fick jag komma ut och kissa igen. Sen sov vi en liten stund till allihopa tills husse skulle till jobbet, då fick jag mat och sen gick matte och jag ut för då blev jag både bajsnödig och kissnödig.

Matte och husse tycker att jag är himla duktig, och det är klart att jag är det!


Kommentarer
Postat av: Specs gamla matte

Jag saknar dig redan, men jag vet att Sofie och Robin kommer att göra allt för att du ska trivas i ditt nya hem. Du är jätteduktig som säger till när du vill gå ut. Glöm nu inte att fortsätta med det och att du snart kan få börja en kurs i vett och etikett. (Valpkurs kallar vi människor det) Kramar från mamma och gamla matte och husse

2008-07-29 @ 23:34:22
URL: http://snapshots.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0