Onsdag

Nu är det varmt ute, det märks tycker matte och husse för jag ligger och sover inne på toan hela dagarna! Förrutom när jag ska äta och vill leka o busa förstås :)

I natt sov jag hela natten, jag är väldigt duktig. Det säger matte och husse hela tiden och det är väl klart att jag är det!
Jag vaknade klockan fem, förökte väcka matte och husse men dom vaknade inte så jag ryckte ner en lampa i golvet, då vaknade dom minsann!
Jag hade gått till husses sida av sängen, och när matte ropade på mig så hade jag glömt hur jag kom dit. Så husse fick snällt lyta mig.
Då var jag väldigt kissnödig så det var så skönt att få komma ut!

Jag har lärt mig massa saker redan också, jag kan redan sitta när jag ska få mat, och titta husse eller matte i ögonen (förstår inte varför jag måste titta på dom när dom håller i min mat, det är så svårt!)

Jag är som sagt en mycket duktig och smart valp!

Kommentarer
Postat av: Husse

Specs du är söööt!

2008-07-30 @ 19:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0