Miljöträning, valpkurs, underbar hund!

I lördags var jag och Specs och miljötränade med Sofia och Tilda! Tilda är en amstaff tik på tre år som är sådär galet söt så man bara vill krama på henne! Sofia hämtade mig och Specs och sen begav vi oss till centrum, och herregud vilka underbart duktiga hundar vi har! De slappnade av superbra när vi platsade dom bland massa folk och vi fick mycket beröm och många leenden :) Jag och Sofia blev riktigt stolta!

På söndagen gick jag och Specs till lokalen där vi var störning på en valpkurs, och där såg vi en såååå himla söt goldenvalp! Gissa om jag blev valpsjuk ;)

Vi fick träna på att få hundarna slappna av och sen körde vi platsliggning nära en annan hund, och det va inga som helst problem med underbara Specs!

jag har sagt det förr men det är helt klart värt att säga igen! Specs alltså.. han är såå himla bäst! Han är så himla duktig och han förvånar mig varje dag över hur jäkla bäst han är. Och det bästa av allt är är att han är MIN. Han är bara min guldsten. ♥

Kommentarer
Postat av: Robin

Tack så mycket! :D

2011-03-15 @ 20:16:11
URL: http://oiketaii.blogg.se/
Postat av: Raaff@soclog

ha-ha :P

2011-03-15 @ 20:33:55
URL: http://Raaff.soclog.se
Postat av: Jossa

Och jag är stolt som är vän med någon som har en sådan duktig vovve :D Hoppas jag också får en sån duktig hund den dagen jag skaffar en :) Hoppas allt är bra med dig. Själv har jag fullt upp, skolan är klar och nu ska man ut och leta jobb. Vi kanske hinner med en fika någon dag? :) kramkram!

2011-03-19 @ 10:10:44
URL: http://vovvarnaimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0