Usch, idag var det ingen bra dag för oss!

Jag åkte också på sjukdomen som husse hade, så jag har legat däckad i ett par dagar och nu är febern borta men har fått bihåleinflammation eller nåt tror jag, huvudet värker som tusan.

Iallafall så har Specsarn fårr nöja sig med korta rastningspromenader mestadels. Det har ändå inte varit allt för synd om honom, han har fått härjat med Amigo och så har han fått leka med sin aktiveringsboll i 40 min, så han har varit mer än nöjd grabben.

Tror det är någon löptik eller nåt som ställer till det för oss, för han är såå jobbig ute! Han ska bara lukta och dra hela tiden. Så idag tänkte jag träna lite med honom så han skulle bli mera nöjd med tillvaron. Jag ville träna inkallning med avslut i fotposition. Det ville inte Specs. Han sprang rakt förbi mig, satte sig inte ens fot och han bara gjorde allt han inte skulle. Så jag gav upp direkt, det märktes så väl på honom att han inte var ett dugg intresserad av att träna med mig. Jag orkade inte anstränga mig heller eftersom jag bara skulle bli arg.

Han är aldrig sådär annars, han älskar ju att jobba med mig! Så jag blir så ledsen varje gång han bara skiter i mig..

Kommentarer
Postat av: Alma

Stackare! Man har sina sämre dagar tyvärr ju..



Hoppas ni har det bra :) Både Julle coh jag saknar er!! :D

2011-01-10 @ 19:24:29
URL: http://juliusmatte.blogg.se/
Postat av: Jossa

Ja uschamejen, vovvar har sina stunder då de är envisa som synden. Men Specs är ju så go annars ju :) Du ska va glad att han ínte är lika envis som dogge eller morris, terrier säger jag bara. Jisses. Dogge och jag har våra stunder ska jag säga dig, trots att han är 6 år x) Och ja, jag vet att jag uppdaterar dåligt. men tänkte faktiskt ut och fota dogge i snön i helgen om jag inte blir dödsjuk. Har lite feber på g tror jag.. Men nu är de fullt upp i skolan, håller på med truckutbildning. Ska köra hjullastare imorgon :D så har inte tid och bli sjuk. Krya på dig! Kram!

2011-01-11 @ 18:59:47
URL: http://vovvarnaimittliv.blogg.se/
Postat av: Laila

Haha han ville ju träna annat.....matte ha lite överseende!!!

2011-01-11 @ 21:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0