Va ett tag sen.. jag vet..

Hopp, inte så jättemycket har hänt här..

Men! Specsen kan nu buga på kommando! :D han är så söt nät han gör det. Tänk så roligt det måste se ut när han bugar och bugar för mig när vi är ute och går promenad ;)

Han är så bäst, sagt det förr, men det tål att upprepas! Vi kunde inte fått en bättre voffs än våran Specs!!!

Just nu ligger han brevid mig i sängen, på rygg och snarkar mysigt. Jag är sjuk nu, har åkt på en riktig dunderförkylning så Specs får inte så mycket motion nu tyvärr. Men försöker trötta ut honom så mycket det går med klickern!

Vi har börjat med en ny grej med inkallning, det är att han ska dutta nosen mot min hand när jag sträcker ut den. och vi har kommit så långt att han på långt avstånd kommer springandes mot mig och duttar nosen utan att jag behöver ropa! :) Såklart funkar det ju bara när han upptäcker tt jag stannat, men det funkar bra nu när min röst är sämst :P


Nu ska jag hitta på något roligt trick jag vill lära specsen!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Sv: ja, man måste ju vara med de två första veckorna när han inskolas.. efter det har jag inte varit med

2010-09-28 @ 13:29:56
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Bella

Åh tack! :D

2010-09-30 @ 22:33:47
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Postat av: irene

Ni är såå duktiga !!

2010-10-10 @ 17:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0