Äntligen :)

Nu mår han bättre igen min finaste plutt! Hatar när det är något fel på honom, letar liksom ännu mera fel på honom då.

Men nu har han inte hostat på ca en vecka så nu är vi fit for fight igen :D Igår tog vi en halv långis, gissa vem som var nöjd? Specs. INte jag, för jag hade hemsk huvudvärk och mådde bara allmänt kasst. Men vad gör man inte för sin lilla vitgyllene vän? Vi var ute i ca 60 min och bara njöt! Vi tig allt i Specs tempo, med alla kisspauser det innebär liksom.. ;) Så vi njöt båda två under våran lilla promenad :)

Och i morse när vi vaknade i morse va det snö ute! Jag sa till Specs att det va snö ute, han hörde "Leka med kompis!" Så han vart helt stöllig och en smula besviken när vi kom ute och det inte va någon kompis där ute. Men sen upptäckte han den lilla snön och då blev han lycklig! :D

Nu ligger han i sin soffa och ser allmänt söt ut, vi ska snart fixa frukost till oss båda hade jag tänkt :)


Älskade hårboll <3

Kommentarer
Postat av: Marita

Jag älskar att läsa om hur bra ni har det tillsammans. Här ligger snön kvar och vi ska snart ut och fixa till det sista i rabatterna och skifta till vinterdäck. Sen blir det bus med Thea.



Kramar till er alla!

Thea, Marita och Klas

2010-10-23 @ 10:59:18
Postat av: Bella

Aw bra att han är frisk nu och JA VI SKA HA FETT KUL :D

2010-10-23 @ 13:00:17
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0