21 Januari

Hmm någon reagarede väldigt på att jag i förra inlägget skrev att jag "fick rycka lite öra". Missförstå mig rätt, men det är inte så hemskt som det låter. Jag rycker honom självklart INTE i öronen.
Skriv gärna vem du är också.
De som känner mig VET att jag inte är elak mot Specs!

Idag ska jag och Specs träffa Carro o Bowie, vi ska gå en liten prommis och så ska pojkarna få leka :)
Har fått öronpulver av Laila på posten idag, en viss herre tyckte att han skulle öppna det innan jag kom hem så det låg papper i HELA hallen! Jisses, och pulverhållaren var lite biten på, jag antar att han ville rengöra öronen själv innan jag kom hem som en överraskning typ :D

Nu är öronen rengjorda, och jag, den hemska hundägaren som rycker min hund i öronen ska säga hejdå ;)

Kommentarer
Postat av: Laila o Tråålla

Ja hemska du! Den dagen jag ser dig ta för hårt i din hund så svimmar jag! Alla som känner Sofie vet att hon inte skulle rycka i Specus öron! Aldrig! Löjligt dock att skriva saker och sen inte stå för dom, dvs skriva vem man är.

Jaja Sofie....slå inte ihjäl din hund nu då! ;-)



Krama Busen från mig! Mer pulver kommer senare!

2010-01-21 @ 15:56:33
Postat av: Bella

Typiskt att den som skrev det inte kan stå för de den skriver.



Skit i dom!

2010-01-21 @ 16:24:05
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Postat av: marie

anonymt vad annars!!!

2010-01-21 @ 18:21:54
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Bella

Jävla blogg.se säger ja bara :D dampar sönder ju!

2010-01-21 @ 18:24:31
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Postat av: Teresia

Ja du Sofie, folk till allt kommer det alltid finnas :P Att du skulle göra illa specs? Nja tror nog helvetet fryser till is innan det händer.. Fegt att vara anonym desutom :S

2010-01-21 @ 20:04:35
Postat av: Marita

Ja du Sofie, JAG vet att du aldrig skulle göra Specs illa på något sätt. Den som skrev de raderna har nog egna problem. Jag skulle aldrig sälja en hund till någon som jag visste var elak mot sin hund. Jag har följt er hela tiden, hälsat på och varit med på hundkursen som ni gick. JAG vet att du är en underbar matte och jobbar bra med Specs. Jag skulle rekommendera dig till vilken som helst. Jag måste få säga att jag blir väldigt upprörd över inlägget. Och DU som skrev - du får gärna ringa mig om du är på något sätt upprörd över vad Sofie skrivit. Jag går i god för henne på alla sätt och vis. Ring mig gärna, jag finns på 073-071 34 43.



Hälsar Specs uppfödare Marita Nilsson, Säbytorp, Kils kommun.

2010-01-21 @ 21:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0