Snö, Jul och massa mys!

Jisses så mycket snö det är i år! Jag klagar INTE, jag älskar snö! Specs med för den delen, han äter den, kissar på den, gräver i den osv osv. Den går att använda till mycket! Jag är äntligen frisk från min sabla halsvirustjohejs, så nu har vi börjat gå ordentligt igen! Det är så mysigt, dock är det lite kallt åt grabbens små fossingar nu de senaste dagarna när kylan har visat sig dryg, men det har gått bra ändå. Jag smörjer in tassarna med tassalva och sen går vi. Han får lite kramp då och då men han bara tittar lite ynkligt på mig så jag får hålla i tassen en stund så går det över och då drar han gärnet igen. Så det påverkar honom inte speciellt mycket :)



Nosen hans har blivit vinterljus tillsammans med snön. Är han inte grann min skatt?



När man har varit ute och gått en långpromenad så blir man trött, då måste man mysa lite med mammi i soffan! /Specs



Våra andra små gosiga familjemedlemmar är mysiga under vintern, här ligger pepsi och gömmer sig i min tröja, han kan ligga så i timmar!


Älskar mina fina! <3

Kommentarer
Postat av: Bella

Aaaaw vilka sötnosar :D

2010-12-23 @ 18:09:57
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Postat av: Jossa

Åh så sött :D Min katt försöker också krypa in i min tröja sådär, men han är så tjock o klumpig så han har inte riktigt fattat hur han ska bete sig för att krypa in, haha :D

2010-12-23 @ 19:24:41
URL: http://vovvarnaimittliv.blogg.se/
Postat av: Alma

Åh vad mysiga :)

Julius och jag hälsar en god jul!!!

2010-12-23 @ 20:08:57
URL: http://juliusmatte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Erik min katt är bara skövild nu på vintern o vägrar gå ut =)

2010-12-30 @ 08:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0