14 September

Oj nu var det längesen jag skrev!

Idag har iallafall jag och Specs varit i stallet hela dagen nästan ;) Vid tio kom Irene och hämtade oss. Sen hämtade vi in Zelma och sen red vi iväg. Specs tyckte det var jätteroligt att vara ute och springa som han ville. Han höll sig undan Zelma iaf som tur är!

Efter en stund skulle vi byta så jag skulle få rida, gissa vem som tyckte det var kattastrof att jag skulle upp på Zelma? ;) Haha jag trodde nästan Specs skulle hoppa upp på henne han med! Värre blev det när jag skulle galloppera iväg! Då tyckte han att världen gick under litegrann ;) Nyttigt för honom!
Sen när vi kom till stallet igen så var han lite trött en stund medans vi grejade lite. Sen fick han gå lös och då sorang han in i hagen till Monzun, där hittade Specs en boll som han tyckte Monzun skulle leka med tillsammans med Specs ;) haha han är så knäpp specsen.

Snart börjar "sveriges fulaste hem" på fyran, det måste jag se. Sen blir det långpromenad! Ingen som vill följa med? ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Åh tack så mkt! :D

2009-09-17 @ 12:44:24
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0