Könsmogen? JAVISST

Uuuuusch va billig han är ibland Specsarn. Nu nmär vi gick våran långis så höll jag bokstavligt talat på att ramla baklänges. Han luktar ÖVERALLT. och han vägrar gå när jag går. Jag får gå fram och rycka lite öra och då ser han så ledsen ut så, men sen gör han samma sak igen! och då räcker det att jag går emot honom så ser han ledsen ut! Varför fattar han inte att han bara ska sluta vara så äcklig och slicka på kiss och hålla på?

Gaaaaaah.



Det är tur för honom att han är så söt och mysig.. <3



Kommentarer
Postat av: juliusmatte

Fy fasiken vilken söt bild :) Jag kan gärna köpa honom billigt? skämtar

2009-10-22 @ 16:42:45
URL: http://juliusmatte.blogg.se/
Postat av: Amy



Ziggy var likadan och promenaderna var en mardröm. Det jobbiga med honom var att han inte ens kunde slappna av när vi var hemma. Nästan alla i området har hundar (mest honor) och han kände lukten hemma i trädgården oxå. Han gnällde och ylade jämt....

Och eftersom vi ändå inte planerat att avla med honom tog vi beslutet att kastrera. Det var det bästa vi kunde gjort, han är en helt annan hund nu.



Oj, vilken lång kommentar. Sorry! ;-)

2009-10-22 @ 20:11:39
URL: http://amylioness.blogspot.com
Postat av: laila

Kom hit med han ska du få se på äckligt! Tråålla löper för fullt här.....då du! Får vi se om han kan hålla sig i skinnet.

2009-10-22 @ 21:33:54
Postat av: juliusmatte

Hihi, ja ring nästa gång du :) Julle och jag ser fram emot tillökning!!!!

2009-10-24 @ 14:05:15
URL: http://juliusmatte.blogg.se/
Postat av: Theas matte

Ja, du Sofie. Jag kan bara ge dig rådet att ta med en duschflaska och försök att få honom att sluta på det sättet. OM ni inte tänker avla på honom så rekommenderar jag också kastration. Men han är såå gudomligt fin.

Hälsningar från mamma och gammelmatte

2009-10-24 @ 19:04:21
Postat av: Sara och Dagmar

Kan du inte försöka göra doftfläckarna till något positivt istället? Lär honom att doftfläck = massa belöning, men bara om han lämnar fläcken och kommer till dig direkt så klart. Och han ska göra det frivilligt, utan att du behöver kalla in. Det blir en win/win-situation, för då måste han inte sluta göra det helt, men du slipper också stanna och vänta, tjata, skälla osv. Men för att det ska fungera måste du räkna ut vilken belöning som överträffar doftfläcken så klart!

2010-01-06 @ 18:31:02
URL: http://minhunddagmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0