29 Juli

Idag har vi haft fullt upp!

Specs tog sig en rejäl sovmorgon till ca elva, inte en fena rörde han förrän då. Jag var minsann uppe klockan åtta!
Sedan plockade vi lite och sen kom husse hem på lunch, medans han gjorde maten så var vi ute och gick "morgon" prommisen. Sen ringde Cattis i ren panik och undrade om Boston kunde vara hos oss för han hade bitit sönder deras post i molekyler och då ville hon inte ha honom ensam något mer. Så han kom hit och då gick jag till skolan med dom så de fick härja av sig det värsta.
Sen gick vi hem och då plockade jag rätt i köket och sen gick jag och handlade, för jag skulle baka idag! Det blev brownies med jordnötter. Tack A-L för din hjälp! Jag är inte så smart alla ggr tyvärr.
Sen dammsög jag och vek tvätten och sen var det prommis med pojkarna igen. Sen fick de ben som de låg och tävlade om vem som åt fortast, Specs vann såklart!

Sedan kom mormor och morfar hit och fikade och kollade in lägenheten, fick blåbär och smultron av dom, smask!
Sen kom Robins pappa och systrar hit och Specs fick leka igen! Barna var ute på gården med honom och sprang runt, han tyckte det var såå roligt! Tur att han är så snäll så man kan lita på att han sköter sig när de är ute med honom :)

På lördag ska Specs till mormor och morfar, för vi ska på bröllop :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

mysig bild :)

2009-08-01 @ 10:23:05
URL: http://juliusmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0