23 Juli

Idag ska vi vara hundvakt åt Boston!
Ojoj va grabbarna kommer att busa ;)

Igår var vi i skogen med Cattis och Boston, vi skulle letat svamp men vi hittade inga så vi plockade blåbär istället. Hundarna sprang lösa hel vilt ich busade med varandra! Specs var alldeles blå när vi kom hem ;)
Efter alla blåbär så var hundarna varma, så vi åkte så de fick bada. Specs gick i gaanska långt av sig självt :D
Sen så tror jag Specs fick en propp av nåt slag, för han slutade heelt att lyssna på mig. Då blev matte förbannad vill jag lova. Då fick det sitta en ledsen golden i bilen en stund och skämmas. När han hade skämts klart (när mitt dåliga samvete tog över...) Så gick vi 3 km vid A9. Hundarna sprang lösa och njöt, Specs var mera uppmärksam på mig denna gång kan jag lova ;)

Jag funderar på om jag ska gå en varsin prommis idag med killarna, för mina armar lär ju gå av om jag ska slita och dra i en labrador och en golden som väger ca 30 kg var.
Så får det nog bli minsann!

Hääjrååååå



Haha klockren bild!! Blundarna ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh så kul för specs :)

2009-07-25 @ 09:02:27
URL: http://juliusmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0