26 Januari

Nu börjar Specs testa sina gränser vill jag lova. Han har börjat att morra lite när man ska ta hans ben ifrån honom. Inte bra!

Men å andra sidan så har han aldrig försökt att försvara sina saker, så vi har ju aldrig fått chansen att säga till honom. Nu får vi göra det, för även om han är världens snällaste så måste han få veta vad som är rätt och fel.
Jag har gett honom hans oxben (som gjorde att han morrade första gången) som jag ska träna honom lite med. Han morrade när katten gick förbi och han tuggade, då sa jag till honom och så tog jag benet ifrån honom. När han sen får tillbaka benet så tuggar han inte på det, utan han låter det bara ligga framför honom medan han ligger och tittar på mig. Jag säger varsågod men han tar det inte iallafall. Då tog jag bort det samtidigt som han fick lite godis. Sen fick han det en stund senare och då tuggade han på det, och så fort jag kommer nära så kommer han fram till mig.

"Du får ta det!"

Haha han är så knäpp.

Snart dags för utställning igen! Den 8 Februari, längtar :)

Han är så fin våran kille.

Jennie gjorde om en bild på honom, fin va? :)


Kommentarer
Postat av: jennie

haha ja visst är jag duktig?;) hahanejdå:P

2009-01-26 @ 21:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0